Jobinhoud:
- Jij bent het centrale aanspreekpunt voor een groep vaste klanten, waarbij je de behoeften en vragen van de klant begrijpt en hierop inspeelt.
- Je onderhoudt dagelijks contact met klanten via telefoon en e-mail.
- Je staat in voor de verwerking van de bestellingen in ons systeem.
- Met jouw diepgaande productkennis en commerciële vaardigheden stel je producten of alternatieven voor om de klant nog beter van dienst te zijn.
- Je werkt nauw samen met een vertegenwoordiger om een persoonlijke service te bieden aan de klant.
- Je staat in contact met andere afdelingen, zoals logistiek en finance, om een naadloze opvolging van bestellingen te waarborgen.
- De tevredenheid van de klant staat voor jou centraal, en je doet er alles aan om aan hun verwachtingen te voldoen.
Bedrijfsprofiel:
Het bedrijf is een gekende speler in de Benelux voor bakkerijgrondstoffen.
-Goede kennis van Microsoft Office.
- Ervaring met MS Dynamics AX is een plus.
- Goede kennis Nederlands en Frans
- Commerciële flair en sterk sociaal contact zijn natuurlijke eigenschappen.
- Nauwkeurigheid, efficiëntie en oog voor detail zijn jouw sterke punten.
-Proactief en oplossingsgericht met een positieve mentaliteit.
- Zelfstandig werken, maar ook in teamverband excelleren.
Een uitdagende functie met een afwisselend en breed takenpakket. Daarnaast bieden we jou een marktconforme verloning.
Daarnaast bieden we jou een marktconforme verloning.